czwartek, 14 stycznia 2016

Makaron z kabanosem i papryką


Przepyszny, błyskawiczny i prosty przepis na obiad. Dawno nie było na blogu przepisów obiadowych bo po prostu nie miałam czasu by je robić. Jako, ze jestem chora to nie mam też ochoty stać przy garach nie wiadomo ile czasu ;)) No i miałam niesamowitą ochotę na makaron. I na szczęście w parę minut udało mi się wymyślić oto proste danie, z nie za dobrze zaopatrzonej lodówki ;))

Składniki:
  • 50-70 g makaronu pełnoziarnistego (tyle ile zjecie :))
  • 1/4 papryki czerwonej
  • 1 cienki kabanos drobiowy
  • 1 ząbek czosnku
  • łyżka oliwy
  • łyżka masła
  • posiekana pietruszka
Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu. W tym czasie pokroić kabanosa, rozgnieść czosnek, posiekać pietruszkę i cienko pokroić paprykę (ja robiłam to obieraczką do warzyw). 
Oliwę podgrzać na patelni dodać kabanosa i smażyć przez około minutę. Następnie dodać paprykę i po chwili czosnek. Podsmażyć. Zdjąć patelnię z ognia i dodać masło.
Ugotowany makaron przełożyć na patelnię i dokładnie wymieszać z jej zawartością. Dodać pietruszkę i ponownie zamieszać. Nakładać i jeść :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz