czwartek, 6 października 2016

Makaron z warzywami i mielonym z szynki po chińsku


Zaczynam nową dietę i przez to powstanie trochę przepisów na blogu ;) Dieta 2xme (http://2xme.pl/) jest zdecydowanie jedną z ciekawszych, na które natrafiłam ostatnim czasem i długo się przymierzałam do tego by kupić książkę i wcielić jej zasady w życie. Zaczęłam we wrześniu, ale był to dość intensywny czas dla mnie i co chwile naciągałam ta dietę więc mam nadzieje, ze tym razem się uda i dodatkowo zmotywuję się do ćwiczeń ;)
a obiad jest na prawdę pyszny i posiada wiele różnych wariantów :)


Składniki:

  • 130 g mięsa mielonego z szynki
  • 35 g makaronu pełnoziarnistego
  • 100 g marchwi
  • 80 g pora
  • 20 g cebuli
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 10 g masła
  • szczypta soli
  • łyżeczka oleju kokosowego

Makaron ugotować w posolonej wodzie.  Marchew obrać i zetrzeć na tarce, pora pokroić w plasterki, cebulę obrać i pokroić w kostkę. Mięso zalać sosem sojowym i na chwilę odstawić. Na patelni rozgrzać olej kokosowy i wrzucić warzywa. Smażyć przez około 1 minute. Następnie dodać pół szklanki wody i dusić dalej warzywa. Jak woda wyparuje dodać mięso i usmażyć. Następnie dodać makaron i masło. Dokładnie wymieszać. Smacznego. (Można posypać natką pietruszki!)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz