poniedziałek, 22 czerwca 2015

Najprostszy omlet bananowy




Dziś będzie bardzo prosto. Z tego co zorientowałam się, przepis jest autorstwa Ewy Chodakowskiej, choć nie mam pewności bo słyszałam już różne wersje. Ewy czy nie Ewy... omlet jest pyszny i bardzo zdrowy. Odpowiednie dodatki i mamy pyszne szybkie i proste śniadanie.



  • 2 średnie jaja
  • 1 banan
  • opcjonalnie łyżka mąki (najlepiej owsianej)
  • dodatki (u mnie truskawki oraz jogurt grecki z cynamonem)

Jajka oraz banana wrzucić do pojemnika i zmiksować za pomocą blendera do uzyskania gładkiego płynu. Masę wylać na rozgrzaną patelnię posmarowaną cienką warstwą oleju. Smażyć do zezłocenia z obu stron. Smacznego wszystkim :))

PS. Nie wiem jakim cudem, ale nigdy nie potrafię obrócić omleta w taki sposób by pozostał w jednym kawałku. Albo to moje beztalencie albo brak dodatku mąki. Radzę wypróbować obie wersje by mieć pewność ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz