poniedziałek, 27 lipca 2015

Pudding chia z kokosem i owocami


Tym razem ulubieniec chyba wszystkich bloggerów kulinarnych. Jest to ten rodzaj zdrowego jedzenia, który przy odpowiednich dodatkach jest na prawdę smaczny. Moja siostra stwierdziła, że jest podobny do siemienia lnianego, dla mnie smak był nie określenia. Dodatek miodu sprawia, że przypominają mi się dzieciństwo, kiedy z uwielbieniem piłam ciepłe mleko z miodem, pychotka! :)

Składniki:
  • 30 g nasion chia - szałwii hiszpańskiej (około 4 łyżek)
  • 250 ml mleka (u mnie zwykłe, lecz roślinne np. migdałowe doda dodatkowy aromat)
  • łyżeczka miodu
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • owoce (u mnie truskawki i borówki)
Nasiona mieszamy z 1 łyżką kokosu i zalewamy mlekiem. Dodajemy miód i dokładnie mieszamy. Odstawiamy na ok. 3 godziny do lodówki, w tym czasie najlepiej co jakiś czas mieszać zawartość, ale to nie jest konieczne.
Po upływie tego czasu wyjmujemy z lodówki, dodajemy owoce i posypujemy drugą łyżką wiórków kokosowych i najważniejsze... jemy ze smakiem :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz